woensdag 28 december 2016

Bloghop van Team Utopia


Welkom op de bloghop van Team Utopia.
4 Januari is het eindelijk zover en mag er besteld worden uit de nieuwe Spring-Summer catalogus. Ook start dan de Sale-A-bration!!
Er staan zoveel mooie dingen in de nieuwe catalogus en die willen we graag laten zien, vandaar deze bloghop door vele demo's van Team Utopia!

Nu mijn creaties, ik heb gewerkt met het DSP Sending Love, stempelset Sealed with Love en de Stitched Shapes Framelits en Love Notes Framelits. Deze materialen vind ik zo leuk, ze vielen mij gelijk op.

In onderstaande foto laat ik zien dat je behalve Valentijnskaarten, de set Sealed with Love ook voor meerdere doeleinden kunt gebruiken.


Ik heb hier twee vliegen in een klap geslagen, mijn moeder wil graag een aantal cadeau enveloppen voor geld van mijn hand, met de stempelset Sealed with Love, samen met crumbcake en het dsp Sending Love en de thinlit Love Notes en de ballon van Birthday Bright. De thinlit voor het envelopje is van de Mini treat bag.

Een ander voorbeeld is onderstaande foto



Hier zijn ook de Stitched Shapes Thinlits bij gebruikt, net als het dsp Sending Love en de stempelset Sealed with Love en Real red Cardstock, de basis is crumbcake en het lintje is cherry cobbler.

Hieronder een voorbeeld dat het ook met Emerald Envy heel goed werkt en de hartjes vormen zo een klavertje vier, samen de stempelset Greatest greetings een leuk kaartje voor een collega die binnenkort weggaat.




En ja ik geloof nog echt in liefde op het eerste gezicht, samen met mijn lief ga ik morgen ons contract bij de notaris tekenen en gaan we hopelijk in 2017 ons nieuwbouwhuis gebouwd zien worden. Dat wordt een project life. In het nieuwe huis krijg ik een mooie hobbykamer, waar ik Stampin' Up! verder kan gaan uitbouwen. Ik moet me nu in de woonkamer behelpen en krijg het volgend jaar druk met opruimen.


groetjes Mariëlle Zeeman


Houd verder ook mijn blog in  de gaten want vanaf 5 januari 2017 heb ik een speciale, aanbieding. Wil je een bestelling doen, mail deze dan naar mij marzeecreatief@gmail.com. Ik neem dan contact met je op: wanneer je de bestelling kunt verwachten en hoe je deze bij mij kunt afrekenen. Ook zal ik in de eerste weken van januari een aantal open huis avonden en of middagen houden. Houdt mijn blog dus ook na de bloghop in de gaten. Ik woon in Ermelo, dus als je in deze buurt woont en vrijblijvend de artikelen wilt komen bekijken, van harte welkom. Graag wel per mail aanmelden.




Met deze bloghop hebben we wat nieuws. Er is namelijk een hostess-set te winnen. Wat moet je doen.. Begin bij het blog van Tryntsje van Duren. Bij haar vind je een ei met een letter. Hop zo in volgorde alle blogs af en noteer ook in volgorde de letters. Je eindigt dan bij Miranda Mols. De zin die je dan hebt, mag je mailen naar Miranda: stampinutopia@ziggo.nl Doe dit vóór 4 januari. 5 januari word de winnaar bekend gemaakt. Je maakt kans op de hostess-set Iconic Occasions. Deze staat in de nieuwe Spring-Summer catalogus. (demo's zijn uitgesloten)


Mieke Nagtegaal

Jacqueline Higler
Veel plezier met het verder hoppen.
Groetjes Marielle

28 opmerkingen:

  1. Leuke ideetjes Marielle!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je doosje erg leuk , hou ervan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De set blijft erg mooi; jij laat zien dat je er mooie dingen mee kunt doen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marielle,

    Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat jij er net weer wat anders van weet te maken. Erg leuk.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb niets met deze set Marielle maar ik vind je projecten erg leuk geworden! En dat zegt echt wat :) Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk dat je een set voor meerdere thema's kunt gebruiken dan de naam die hij heeft. Ik vind vooral je klavertje 4 van hartjes erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij zit al helemaal in februari :-) Je hebt het leuk gemaakt en leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee zo'n klaviertje 4 met die hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waarom ook niet voor andere dingen gebruiken dan alleen voor valentijn. Leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke creaties en foto's ;) Ik ben benieuwd naar je volgende blog
    Groetjes Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Wat een avontuur wordt dat. Leuk je creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke serie in het thema liefde, succes met je nieuwe huisje. Fijne jaarwisseling, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze set is zeker als één van de eerste die ik ga bestellen. Mooi gedaan. 👍👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Simpel, eenvoudig maar erg mooi. Ik hou er van

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met liefde gemaakt, dat zie je zo! :D

    Groetjes,

    Wobke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallootjes lieve Mariëlle, ik wil je even bedanken voor de prachtige stempelset die ik gewonnen heb. 😊😊😊 ik ga er zeker mooie creaties mee kunnen maken.lieve grtjes van een overgelukkige stampin'up gebruiker. 😆😆😆

    BeantwoordenVerwijderen